Bestellen

U vindt hier antwoord op al uw vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van uw bestelling.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats de producten in uw digitale winkelmandje via de grote groene knop. Ga dan door met afrekenen door u contact en betaalgegevens in te vullen. Lees hier meer uitleg over bestellen.
Is mijn product op voorraad?
Dit kunt u zien op de productpagina van het product, het staat boven de prijs van het product. Twijfelt u? Bel ons dan op om te bevestigen dat het op voorraad is. Als het product niet op voorraad is kunt u uw naam en e-mailadres achterlaten op de productpagina. U krijgt dan een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Uw bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van uw bestelling aan te passen. Is uw pakket al onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. Nadat we het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen.
Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?
Ja natuurlijk! Ook grotere aantallen bestelt u eenvoudig en snel bij Terrashaardshop.be. Stuur een mail naar info@terrashaardshop.be en vraag een vrijblijvende offerte aan. U ontvangt uiteraard een gespecificeerde factuur inclusief BTW.
Ik heb een probleem tijdens het bestellen, wat moet ik doen?
Verwijder de cookies en probeer het opnieuw. Of probeer de bestelling te plaatsen in een andere browser (Chrome, Internet Explorer, etc.). Lukt het bestellen nog niet? Neem dan contact op met de klantenservice , we helpen u graag!
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen?
Het kan zijn dat de mail in de SPAM is beland, check dus eerst de spambox. Neem bij twijfel contact op met de klantenservice om te controleren of uw bestelling is doorgekomen.