Veel gestelde vragen

Is bestellen bij Terrashaardshop.be veilig?
Terrashaardshop.be gaat altijd zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij uw gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van uw bestelling, het checken van betalingen en promotionele doeleinden (zoals het versturen van de nieuwsbrief). Uw persoonlijke gegevens worden via een beveiligde server verwerkt, te herkennen aan ‘https’ in de adresbalk. Als lid van het Webshop Keurmerk zijn wij bovendien gehouden aan bepaalde regels die veilig en betrouwbaar online winkelen garanderen.
Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Bij terrashaardshop.be kunt u uw bestelling eventueel ook zelf komen ophalen. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30u. tot 17.00u. Wij verzoeken u wel vriendelijk om vooraf even contact met ons op te nemen zodat wij het artikel voor u klaar kunnen zetten. U kunt bij de kassa aangeven of u uw bestelling wilt komen afhalen. Er worden dan géén verzendkosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als u een bestelling heeft geplaatst en deze wilt wijzigen dient u contact met ons opnemen. Als de bestelling nog niet meegegeven is aan DHL kunnen wij kijken of wij de bestelling nog kunnen wijzigen. Als uw bestelling al is meegegeven aan DHL dient u het pakket aan de deur te weigeren en een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste product.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer u een bestelling plaatst en deze wordt door ons verwerkt ontvangt u een track & trace code in de mail. Hiermee kunt u het pakket volgen en zien wanneer DHL het pakket gaat aanbieden. Het kan voorkomen dat uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Wij vragen u dan nog een werkdag geduld te hebben, meestal komt het tweede pakket de volgende werkdag. Werkt de track & trace niet of ziet u geen verandering in de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.
Kan ik een tijdsslot kiezen bij DHL?
Helaas kunt u geen tijd aangeven wanneer DHL bij u langs komt. Op de dag van levering zal er een tijdsslot zichtbaar worden.
Kan ik zelf een vervoerder kiezen?
Nee. Wij werken enkel met DHL.
Hoe kan ik betalen?
Betalen bij Terrashaardshop.be kan op verschillende manieren. Vind hier alle betaalmethodes.
Hebben jullie een showroom?
Wij zijn gevestigd in Tilburg (Nederland). We hebben een selectie van producten in onze showroom maar nog veel meer staat enkel online. Bel of mail van tevoren zodat wij kunnen aangeven of wij deze producten in de showroom hebben staan om te bekijken.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang deze nog niet is overgedragen aan DHL. U dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de wijziging of annulering door te geven. Meer over het annuleren of wijzigen van bestellingen lees je hier. 
Ik wil een klacht indienen. Waar kan ik terrecht?
Wat vervelend om te vernemen dat u geen goede shop-ervaring bij ons heeft gehad. Hoewel wij klantenservice hoog in het vaandel hebben staan, slaan ook wij wel eens de plank mis. We vragen u dan ook uw klachten of suggesties kenbaar te maken. Dat kan via het contactformulier of stuur een email. We nemen iedere klacht serieus en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.